فارسی

تضمین بهترین قیمت چیست؟


پلارکس این ضمانت نامه را برای آسودگی خاطر هرچه بیشتر مشتریان از سطح قیمت ها در این فروشگاه ارائه می کند. در این ضمانت نامه، پلارکس تضمین می کند، همه محصولات در سایت پلارکس، با پایین ترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه های فیزیکی و اینترنتی در سراسر کشور عرضه شوند. اگر فروشگاهی برای یک کالا با شرایط یکسان، قیمتی پایین تر از پلارکس را ارائه نمود، مشتری می تواند درخواست استفاده از تضمین بهترین قیمت را ارائه دهد. پلارکس نیز برای قدردانی و پاسخ به اعتماد مشتری ، اختلاف قیمت آن کالا را به طور کامل به مشتری پرداخت می‌کند.
در این ضمانت نامه برای راحتی مشتریان، سعی شده است این فرآیند کاملا ساده و سریع بوده و از نامه نگاری و فرآیندهای اداری طولانی مدت، دوری شود.


پلارکس چگونه می تواند بهترین قیمت ها را به مشتریان خود ارائه کند؟

پلارکس بزرگترین کانال فروش دوربین در ایران است. بنابراین:
  •  کلیه کالاها بدون واسطه از وارد کنندگان، توزیع کنندگان و دفاتر اصلی برندها تامین می‌شوند.
  •  تامین کالاها با حجم بسیار بالا و با پایین ترین قیمت‌های ممکن صورت می‌گیرد.
  •  قیمت‌های فروش در عرش گستر در صورت کاهش، روزانه به روز می شوند.
 

درخواست استفاده از تضمین بهترین قیمت در چه شرایطی پذیرفته می‌شود؟


 هر مشتری بعد از انجام خرید از عرش گستر، و در صورت مواجهه با قیمتی پایین‌تر، می‌تواند درخواست استفاده از تضمین بهترین قیمت را ارائه داده و مابه التفاوت هزینه پرداخت شده را دریافت نماید. برای اینکه این درخواست قابل پذیرش باشد، محصولات ارائه شده در سایت پلارکس و سایر فروشگاه ها باید دارای شرایط یکسان و به شرح زیر باشند:
  1. مدل یکسان: محصولات باید از نظر ویژگی های فنی، رنگ، امکانات و قابلیت ها یکسان باشند.
  2.  کالای اصل: کالای مورد مقایسه باید اصل باشد. همه کالاهای عرش گستر این گونه اند و عرش گستر تنها کالای اصل (اورجینال) عرضه می‌کند.
  3.  گارانتی اصل و یکسان: دارای گارانتی و خدمات پس از فروش یکسان باشند. زیرا نوع و کیفیت ارائه خدمات گارانتی‌های مختلف و در نتیجه قیمت آنها باهم متفاوت است. بعضی از گارانتی‌ها سابقه خوبی در خدمت رسانی و پاسخ به تعهدات خود ندارند و در عمل صرفا یک ادعا هستند، در واقع وجود یا عدم وجود این نوع گارانتی‌ها برای مشتری فرقی ندارد.پلارکس با این نوع شرکت های گارانتی کننده همکاری نمی‌کند.
  4. ارائه شده در فروشگاه‌های دارای مجوز یا وب سایت‌های دارای نماد اعتماد الکترونیک: فروشگاهی که محصول مورد مقایسه را ارائه می‌دهد، باید مجاز باشد، و اگر وب سایت است، نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت کسب کرده باشد. در واقع نماد اعتماد الکترونیک جزو شرایط اولیه فعالیت در فروش اینترنتی محصولات است و پلارکس جزو اولین سایت هایی است که این نماد را دریافت کرده است.
  5. لوازم جانبی اصلی در بسته بندی کارخانه: پلارکس همه لوازم و قطعات همراه کالا که از طرف شرکت سازنده ارائه می‌شود را بدون تغییر یا کم و کاستی به مشتری تحویل می‌دهد. بنابراین محصولاتی که در سایر فروشگاه‌ها ارائه می‌شوند، در صورتی امکان مقایسه خواهند داشت که لوازم جانبی و قطعات با کیفیت و اصل به همراه داشته باشند.
  6. جهت فروش موجود باشد: کالا با قیمت پایین تر باید در زمان ارائه درخواست به پلارکس، در سایت یا فروشگاه مورد نظر جهت فروش موجود باشد. زیرا در بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی، یک محصول بعد از ثبت سفارش یا بعد از مدت کوتاهی از سفارش ناموجود می‌شود. در فروشگاه‌های فیزیکی نیز فروشنده باید بتواند مطابق با پیش فاکتور صادر شده، در زمان استعلام پلارکس اقدام به فروش کالا نماید.
 

مابه التفاوت پرداخت شده چگونه و پس از چند روز توسط مشتری قابل دریافت است؟

  • باتوجه به نوسان احتمالی قیمت کالاها، درخواست مشتری برای استفاده از تضمین بهترین قیمت، باید نهایتا تا 48 ساعت بعد از انجام خرید از پلارکس ارسال شود تا امکان مقایسه در شرایط یکسان میسر باشد.
  • درخواست ثبت شده تا حداکثر 3 روز کاری بعد از ثبت درخواست، بررسی شده و هماهنگی های لازم با مشتری صورت می‌گیرد.
  • پس از ثبت درخواست از فروشنده فیزیکی یا مجازی استعلام می‌­شود و باید کالای مورد نظر برای فروش با همان شرایط در فروشگاه مزبور موجود باشد.
  • درصورت مشاهده تخلف یا تلاش برای سوء استفاده از این طرح، حق عدم پذیرش آن درخواست برای عرش گستر محفوظ است.
  • پلارکس می‌­تواند در هر زمان به تشخیص خود شرایط تضمین بهترین قیمت را تغییر داده یا ارایه آن را متوقف نماید.
24 مهر 1393 نام و نام خانوادگي 2031
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2018